gunesmom_ benim kızım 2 aylık, reflü tanısı koyuldu. Biz biraz ağır geçiriyoruz, ani nefes kesilmesiyle birlikte kasılıp morarma ataklarımız oluyor reflü kaynaklı. Onun dışında emerken veya gazını çıkarırken kusabiliyor, uyurken birden ağzına ekşi bir şey gelmiş gibi yapıyor öğürüyor gibi yapıyor, tükürüğünü akıtıyor ağzından, bazen emmek istiyor gibi davranıyor ama memede ağlıyor kendini geri atıyor emmiyor. Genel olarak yaşadıklarımız bu şekilde. Umarım hızlı ve rahat atlatırız bu süreci. İnşallah sizin herhangi bir hastalık kaynaklı değil de sadece emmesiyle alakalı oluyordur