Kuzeymommerve Kıyamam yaa. Çok zor bi dönem. Benimde bebeğim böyleydi. Her gün bakıyodum ne zaman dişi çıkacak diye. İlk dişini 15 aylık olmasına az bi zaman kala çıkarmıştı. 4 aylık çıkaranda var. Tamamen genetik. Diş jeli kullanıyo musunuz
Kuzeymommerve Anonim41 6 7 aylıkken başladı. Ama çok geç ve zor çıkardı. Biz o.yüzden kullandık jel. Rahatlatıyo gerçekten. Organik temiz içerikli olanları var onlardan alabilirsiniz isterseniz