BirVeraAnnesi35 bende çok şaşırdım, doktoruma sordum hatta normal dedi. Sezaryen doğum yaptım. Rahmin kendini 5 ayda anca toparlar demişti, hatta spiral için bile ilk 4 ay takmayacağım sonra kanaman tam olduğunda gel demişti. Ben onun için regl olmayı bekliyorum. Lohusa kanamam da neredeyse 2 ay sürmüştü bu arada🥴