ebruliebruu öncelikle geçmiş olsun, gerekli testler yapıldı ve onların doğrultusunda bunlar verildiyse kullanın tabi ama gereksizse kullanmayın. Yani şununla örnek veriyim mesela kendi doktorum, bebeğim hastalandığında verdiği belirtilere dayanarak bazı testler yapıyor. Bu ara rsv, influenza vs çok çok yaygın olduğundan dolayı, testler doğrultusunda tedavi ve ilaç veriyor. 0-6 ay arasını da özellikle korumamız gerektiğini söylüyor sürekli. Benim kızım 13 aylık fakat yinede dikkat etmeye çalışıyorum. Acile gittiyseniz genelde antibiyotik verip gönderiyor. Bence kendi çocuk doktorunuza çıkmadıysanız ona da bir çıkın derim çünkü gereksiz antibiyotik kullanımı da iyi bir şey değil ve çok minikler bebekleriniz. İnşallah hemen iyileşirler 🌸