Kızlar geçen gün AVM’de bir alana bir bedava vardı Karaca’nın çok beğendğm bı serisi var ama acayip pahalı. Bı kaç parçasını aldım da şimdi biraz daha almak istyrm. Ama uygulama root yüzünden açılmıyor web sitesi de yine öyle bı tek bende mi hata veriyor ne yapmalıym rootu nasl kadrabilirm fikri olan var mı