30 aylık kızım var ama kafayı yedirmek üzere dün o kadar çok artık çığrından çıktı ki ona bağırmayım kızmayım yada ona vurmayım diye kendimi tokatladım dün inanırmısınız gerçekten ben 2 buçuk yaşa kadar ona bağırmadım vurmadım diye övünmeyim hatta kimse övünmesin 2 yaş sendromunu görmeden. Sizde durumlar nasıl bazen bağırıyorumda zaten o kadar pişman oluyorum vicdan yapıp üzülüyorum ki ama gerçekten çok sıkışıyorum