mommyy1210 ama çekiliyor yaaa, hele de zamanla alışıyoruz, hastaneden çıkıp eve geldiğimde mememde yara vardı ve ööfff ne acı ama yaaa, bugün kızım 11.5 aylık ve arada memeyi ısırır sadece hafif yüzünü buruşturup devam ediyorum emzirmeye :))) bizde de bir seve derisi sertliği oluşuyor sanırım :)))) kolaylıklar ve de keyifli emzirmeler dilerim. )