rssuer 955454 Bizde bir aydır evolvia rp1 mama kullanıyoruz alerjisi var ama daha bulamadık neye olduğunu test yaptırdık onu bekliyoruz.
955454 Peki doktor neye dayanarak alerjisi var dedi yaa benim bebeğimin yüzü sadece küçük kızarıklıklar var ona bakıp öyle söyledi acaba gerçekten alerji midir
Asel917 Bizde Evolvia rp2 kullanmaya başladık bebeğimin yumurta akı, süt ve süt ürünlerine karşı alerjisi varmış
Asel917 955454 benim kızım 1 yaşında Yeni belli oldu bir an da aniden yüzü vücudu küçük küçük kızarık oldu leke leke o bir de doğduğundan beri karaciğer enzimleri yüksekti profesöre felan getirdikleri normal demişti meğer alerjiden oluyormuş belirtiler bunlar