Caglab Sürekli her seye bebek gibi ağlıyor kucagımda devamlı, inip oyuncaklarıyla oynamıyo tahammül sınırım çok çok azaldı artık sizinkiler nasıl
Asyaveannesi04 Caglab 4 ocakta 2 yaş olucak benimki de aynı herşeyi ağlayarak isteme, yaptırma odadan çıktığımda ağlama krizlerine girme Allahım hepimize sabır versin 🤦🏻♀️
defnes32 Caglab benimde 2 buçuk yaş şimdi post açtım bende kafayı yicem tahammülüm o kadar az ki bağırmaya başladım vicdan azabı çekiyorum
Caglab defnes32 evet benimde aynı o kadar huysuzki günlerdir tahammülüm çok asağılara indi benimkide 26 aylık
defnes32 Caglab Allah yardımcımız olsun çok zor bir zamanda annelik yapmaya çalışıyoruz birde etraftaki duyar kazanlar var bağıramazsn kötü annesin falan