Ya kızlar bebeğimin burnu tıkanıyor üç aylık olcak. Sabah akşam şırıngayla serumla temizleyip aspiratörle çekiyorum normalde. Ama bazen tek burnundan çıkıyor su bazen hiç çıkmıyor. Ben mi yanlış veriyorum zarar vericem diye de korkuyorum. Herkes ayrı bişey söylüyor. Yan yatırıp 5-6 ml serumu yarısını birine diğer yarısını öbürüne sıkıp pıtpıtlıyorum. Ama serumu sıkınca diğer burnundan çıkmıyor çoğu zaman dökülüyor çocuğu kaldırınca aşağı siz nasıl yapıyorsunuz yada tavsiye ettiğiniz başka yöntem var mı. Birde Sterimar önerdiler kullanan var mı