4 aylık oğlum 3.5 aydır kendi kendine gece 11 de yatıp sabah 7 de uyaniyordu yatmadan güzelce emiyordu gayet güzeldi son 2 haftadır gece 2 saatte bir uyanıyor . Damak kaşıntısı mi yoksa 15 gündür gaz damlasini kestim ondan mı yoksa sütüm artık yaramıyor mu acaba az mı geliyo çünkü uyandığında meme arıyor deli gibi kafayı orda. Oraya atiyo sürekli uykulu ama emmek için uyanıyor süt artık doyurmuyor herhalde. Bı de ben 2 saatte 1 tek göğüsle emziriyorum yetiyordu iki göğüs birden mi versem ki zaten meme reddi yaşıyoruz zorla emiyo niye böyle oldu anlamadım 😪