Merhaba anneler , bebeğim 2 aylık olmak üzere sadece uykuluyken emzirebiliyorum.Uyanip memede olduğunu anlayınca çığlığı basıyor ve memeyi almıyor.Emzige alıştı ondan oldu saniyorum.Arada bir de biberonla süt veriyodum ondan mı olmustur.aranizda aynı durumu yaşayıp çözüm bulan oldu mu?