Bircicekannesi59 çocuğun fıtratıyla alakali yemesi. Ya da annenin stresiyle alakalı.Ben 6,5 aylikken başlamıştım bir sorun yasamadim. 4 ay bana çok erken geliyor bence aceleye gerek yok. Ben de baska bir doktorun videosunu izledim gecen gun. Bebek kakasi paylaşmış taş gibi 7.evde kabizlik diyor erken ek gidaya baslanmis. Her bagirsak kaldirmayabiliyor. Her doktorun yorumu farkli . Sizin bebek 5 aylik olmus kendi doktorunuza da sorarak belki tadıma başlanabilir. Ama bence mutlaka bir doktor görüşü daha alın.