Reyyan23 Kızlarrr kızım 8 ay 20 günlük ama hiç oyun oynayamıyoruz herşeyi ağzına sokuyor dişleri çıkıyor bende oyun oynayalım vakit geçirelim eğlenelim istiyorum oturuyorum yanına en fazla 15 dkka oturuyor zaten yerinde hep dönüyor acaba bi probllemmi var kızımda endileşeleniyorum
cinarcinar Reyyan23 Normal benimki de öyleydi şu an 11 aylık Hala en fazla oyunumuz 10 dakika yerinde duramıyor ilgisini 5 dkdan fazla bir şeye çekemiyorum sürekli değişiklik 11 ay ama hala herşey ağızda 4 dişi çıktı ama kaşıntılar hala var
1905burkiyy Reyyan23 bizde aynı aydayız oğlumun max oyuna odaklanma süresi 5 dk sonrası ilgisi dağılıyor yada kendini döndürüp yuvarlanıyor . Bence çok takmayın kafaya sağlığı yerinde ise bırakın belki başka oyunlar yada aktiviteler istiyor bu kadar pimpiriklik iyi değil annesi 🥰
Ilkheycan23 Reyyan23 bızde yarın 8 aylık olucaz 4 dişimiz cıktı simdi gene yanlar beyazlamış bır haftadır fena hıcbır sekılde oyunla alakası yok hersey agzında bı opmeye kalksak bizi de ısırıyor malesef.. Bir suru oyuncak aldım gram dikkatini cekmedı sadece yurutec seviyor o kadar bızde hıc oyun oynayamıyoruz bende cok uzuluyorum hatta doktora bıle sormayı dusunuyordum kı sayende yalnız olmadıgımı anladım 🥴bızım butun gunumuz yemek ve uyku ustune nerdeyse hava ıyı olurda dısarı cıkqrsak o bı farklılık oluyor
Reyyan23 cinarcinar 1905burkiyy ayy panik yapıyorum hem böyle herşeyi ilk bebeğim netten bakıyorum birsürü oyunlar var bende üzülüyorum böyle olunca biz yapamıyoruz diye korkuyorum 🥹🥹😇
Reyyan23 cinarcinar kızımında 7. Dişi geliyor çok fena durumda herşeyi ısırıyor babasıyla beni de ısırıyor az sakinlesin die öyle duruyoruz çok acıyor ama dayanıyoruz 🥹
Reyyan23 Ilkheycan23 insan üzülüyor ilgileniyorum diye dert ortağım bende yalnız değilmişim sayende öğrendim 😊😊 inşaallah bizde bi gün oynarız napalım yavrularımızın sağlığı yerinde olsunda 😍😍
Ilkheycan23 Reyyan23 oyle tabi Rabbım saglık huzur versınde insallah bol bol vaktimiz olur😊gece uykularınız nasıl kacta yatıyo kacta kalkıyor gece kac kere uyanıyor… Benımkı 10 gıbı yatıyor sabah 8.30 dedın mı gozler fal tası gıbı acılıyor😊ama gece de 50 kere kalkıyor emiyor gerı uyuyor ve bu ara hep aglayarak uyanıyor cozum bulamadım eger tavsiye edeceğin bısey varsa diye soruyorum 🤭
Reyyan23 Ilkheycan23 kızım emmiyor mama içiyor ek gıda falan valla uyku düzenimiz tam oturmadı ev değişikliği yaptık oturtmaya çalışıyoruz gece 2-3 kere kalkar en fazla ama uykuyu seviyor tavsiye verebileceğim bi şey yok mağlesef çünkü emmediği için yorum yapamadım 😕🤔