Ecmel1773 Kızlar ek gıdaya geçtik sadece zeytinyaglı sebze püreleri ve yoğurt vermeme ragmen 1 haftadır kaka yapmıyor. Sizce tadımlara ara vermem gerek mi ve dr a götürmeli miyim?
tazemom1 Ecmel1773 bağırsak alışmaya çalışıyordur. Ben bebeğime buharda armut haşlayıp veriyorum öyle durumlarda direk kabızlığa çözüm
Bett1 Ecmel1773 bünyesi alışmaya çalışıyor çok normal. 10 günü geçerse doktora götürün. Bu sürede armut kayısi ve kabak yedirin yedirdiginiz şeylere zeytinyağı ekleyin spor hareketleri yaptırın
Ecmel1773 Aslicamm sanırım erken geçtim dr a gitmeli miyim acaba 1 hafta olunca biraz evhamlandım normalde günde 2 defa yapardı
tazemom1 Ecmel1773 armut benim bebeğim direk fayda ediyor kayısı bende denemiştim olmadı kaç aylıkken başladınız ek gıdaya ?
Ecmel1773 tazemom1 5 aylıkken başladım armut hiç vermedim ama deneyim pişiriyor musunuz yoksa direkt rendeleyip vereyim mi
Binnur_cam Ecmel1773 ek gıda sonrası mutlaka ılık su teklif et ve extra armut can rendede rendeleyip yoğurtla karıştırıp verebilirsin.. Patates veriyorsan onu kesebilirsin düzelene kadar .. Gün kurusu kaynatıp verebilirsin rahatlatır ..