Merhabalar benim oğlumun da kafası büyük . Doğduğundan beri hep üst sınırda. Bı çocuk nörolojisiyle görüşün derim. Ultrasonda bingildaktan bakıyorlar bir de gelişimsel olarak takip ediyorlar.Eger ki bingildaktan bakamayacak olurlarsa 1yas civarı emar istiyorlar. Bizimki genetik olduğu düşünülüyor. Eğer eşiniz siz yada aile de kafa büyüklüğü varsa korkmayın sizinki de genetik olabilir.