Gkmn_06 bebeğim erken doğduğu için çok zayıftı 40i çıkana kadar 2saatte bir bazen saatte bir kendisi uyanıyordu uyanmasa bile ben uyandırıp emzirdim. Bebegin beslenme kadar uykuya da ihtiyacı var büyüme hormonu uykuda salgilaniyor daha çok. Kilosu iyiyse 2. Ayında artık uyandırmayın. Yada içiniz rahat etmeyecekse aralığı biraz uzatın 3-4 saatte bir uyandırın.Bu sefer de uykusu açılıp geri uyutmak zorlasabiliyor :(