ikiprensannesi53_ çok saçma değil mi ? Özel yada devlet ne farkeder ki sonuç olarak bu insanlar insanların hayatlarına sağlığına dokunabilmek, sağlığımıza hizmet etmek için okumadılarmı mesleklerine hiç mi saygıları yok yani parasını devlet veriyor benim cebimden çıkmıyor diye benim evladıma yanlış tedavi uygulama ihtimali bile onları rahatsız etmiyorsa bence sorun özel yada devlet değil sorun insanlık. Ayrıca bulunduğum ilçede özel hastane yok şehir merkezinde var sadece ve onunda çocuk acili yok yoksa tabiki bende özele giderim parasını verir en iyi hizmeti almaya çalışırım para nedirki evladımın sağlığının yanında.