Günaydın anneler.23 günlük bebeğim sadece annesütü ile besleniyor.Her besleme sonrası muhakkak kakasını yapıyor ve bu yüzden de sık sık altını değiştiriyorum ama bazen görmediğim de oluyor.Bizim gibi olan var mı acaba bu durum ne zaman düzelir ? Artık pişik oldu çocuğum geçmiyor