Günaydın anneler
Bebeğim 6 ay 28 günlük şuan ek gıdaya 5. Ayda başladık önce tadimlari yaptırdım ama ek gıdaya başladığımız günden beri sürekli kabızlık sorunu var başlarda yine biraz daha iyiydi ek gıdayı artırdıkça kabızlığıda arttı afedersiniz koyun pisliği gibi yapmaya başladı şuan şaştım kaldım sadece anne sütü versem yetmiyor ek gıda olarak verebileceğim tarifleriniz var mı bebeğim sürekli aç kalıyor ama ne vereceğimi bilmiyorum bu durumda lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim