Muhammed28 Moral bozmayın ya. Konuşmaya çalışın. Konuşmuyorsa mesajlaşırjen konuyu açın. Belki farklı şeyler öğrenmek istiyor o yüzden merak etmiştir. İnsan yapısı gereği yasak olana meyilli oluyor, yapmasa iyiydi ama işte sebebini eşiniz bilir. Bence her erkek 1 kere de olsa izliyordur zaten, cinsellikte erkeğe bir sorumluluk yükleniyor başarılı başarısız hissetmelerini etkiliyor. Benim eşim de izliyordur bence