Kızlar oğlumun Çenesinde bu lezyonlardan çıktı 1,5ay önce doktora götürdük ve doktor onları aldı şimdi tekrar çıktı ve çoğalıyor başınıza gelen var mı ne yapmam gerekiyor bu durum canımı çok sıkıyor ve aldırırken çocuğum travma yaşadı resmen o yüzden bir daha götürüp de aldırma gibi durumum çok çok zor