adaatuna Merhaba kızlar 2,5 aylık sağlıklı bebeğim var. Ara ara aklıma hep ya sağlığında kötü bir şey olursa ya da fiziksel / zihinsel bir sıkıntı çıkar mı ileride diye hep kötü düşünceler geçiyor aklımdan. Sizde de oluyor mu?
durununannitoskosu adaatuna Ya herkeste oluyordur bu bence benimde kızım 11 aylık arada ya kötü bişey olursa vs aklıma böyle şeyler geliyor, hamileyken ayrı doğunca ayrı bunlar ömür boyu devam edecek annelik kaygıları bence
gencmom_ adaatuna öyle değilde mesela kızım hafif içe basıyordu herkes normal demişti kaynanam annem sizde vardı gibi laflar etmişti ama nedense içim rahat etmedi gizlice randevu alıp gittim bi baktık Dik durması gereken kemik eğriydi Sonra 2 haftadır grip’di çocuk bu normal üşüttü falan dediler yine içim içimi yedi rüyamda kuş falan gördüm hastaneye gittik Bi baktım rsv olmuş o yüzden düşünmek fazla istemiyorum 🥹
elifminamom adaatuna eşime ne zaman böyle şeyler söylesem kaderinde varsa olur diyor daha çok canımı sıkıyor kötü şeyler düşünmemeye çalışıyorum ne düşünürsen çağırırsın gibi oluyor pozitif düşünmek lazım ama bende senin gibiyim birazzz
adaatuna durununannitoskosu sonra düşündüğüm için olacak mı stresine giriyorum beni daha çok geriyor😂
agustosta adaatuna ben de aynıyım hapsırdı hastalanmazsın inşallah diyorum hemen çocuk bu hapsırır nolcak olabilir hemen hastalığı çağırma diyorlar. Anne hissediyor. Hissediyor işte anlatamıyorum. Sonra evhamlısın telaşlısın oluyor. Bebeğim benim tabi evhamlı olacağım nitekim ilk gün hapsırdı ertesi gün nezle oldu. Ben mi çağırdım gel nezle buraya diye. Her anne babaya hemaire desteği verilse böyle güzel de 6 ayına kadar bebeğin 1 tanıdıkla muhattap olmasalar keşke
Kuzeymommerve gencmom_ konuyla alakasız olucak ama benimde oğlum sağ ayağını içe basıyo. Hangi bölüme götürdünüz acaba ? Bir de ne kadardı bebeğiniz götürdüğünüzde. Bana da normal gelmiyo ama benim çevremde normal karşılıyo sizde böyle yazınca iyice tedirgin oldum şimdi
gencmom_ Kuzeymommerve şuan 1 yaşında baltalimanı kemik hastanesine getirdim bizim ekstra denge kaybımız çoğalmıştı kemik hastanesine getirmek daha iyi Yürümeye başladığı zaman fark ettim
Kuzeymommerve gencmom_ teşekkür ederim cevap için. Benimde oğlumun herşeyi çok geç oldu. 14 aylığı geçiyodu ilk dişi çıktığında. Doktor genetik dedi bende öyleymişim. Yürümeside geç oldu 14 aylıktı yürümeye başladı. Bizde de denge kaybı var ama herkes daha yeni yürüyo ondandır diyo. Yavaş yavaş denge kuracak diyolar. Ama benim içim huzursuz
gencmom_ Kuzeymommerve bence gidip gösterin yoksa da doktor yok der 5 kere röntgene soktu bizi doktor eğer geçmezse 6 ay içinde alçıya alıncak maalesef O zaman 1 buçuk aylık olcak Ya fark etmeseydim diyorum kendi kendime ya gitmeseydim çocugum zaten çok düşüyor o kemiğin kırılma ihtimali bile var Eşimin babannesin doğuştan sorunlu ayağı oda olduğu için baya korkuttu beni
Kuzeymommerve gencmom_ haklısınız zaten düştü bir kez ayağı taraktan çıktı. Allah korusun dediğiniz gibi kırıladabilirdi. Teşekkürler tavsiyeniz için en kısa zamanda götüreceğim oğlumu 🙏🏻