-sevimlipolyanna- ilk doğumumdan sonra bebeğimi sağlık ocağına götürdüğümde kendim için bunu aile hekimine sormuştum çok canım yanıyordu tuvalete çıkmaya dahi korkuyordum 😕 bol sıvı tüketmemi, lifli gıdalar yememi söyleyip tüp şeklinde bir krem yazmıştı makat bölgesinden içe doğru sıkılıyordu kısa süre sonra geçti ikinci bebeğimde daha hafifti öyle bir krem almadım kendimce tuvalete çıkmadan önce bebe yağı falan sürdüm toparladı ama hala ara ara kabızlık hissettiğim an acıdığı oluyor makat çıkışınızda elinizle boncuk gibi et parçaları hissediyormusunuz bende oda var aile hekimi çok rahatsız edici olursa cerraha göstermemi söylemişti 🤷🏻♀️