Kızlar oğlum 7 ay 5 g biz doğdu doğalı doğru düzgün uyuduğumuzu bilmiyorum ne gece ne gündüz uykusu düzenli akşamları 8 de uyurdu rahattım biraz ama artık o da yok 11 12 aşağısı yok uyusa bile 2 3 kez uyanıyor . Gündüz de uyutuyorum 1 saat uyuyorsa mesela ben 2 3 kez yine uykuya geri döndürüyorum uykusunun da bir bereketi kalmıyor devamlı başında beklemek zorunda kalıyorum derin uykuya geçemiyor ve dışarı çıktığımda ya da başk bir eve gittiğimiz de uyumuyor uykusuzluktan artık gözler kızarıyor esniyor ama yok uyumaz asla inanın ben yıprandım . Yeni doğan zamanında bile uyumazdı kendisi çevremdeki bebeklere bakıyorum karnı doyunca hemen mayışıyor ama benim oğlum hiç öyle olmadı hala da aynı ne yapsam bilemedim lütfen bir akıl verin napayım ? Uyku eğitimi alan anneler memnun musunuz ?