Esoz1110 Başınıza geldimi bilmiyorum ama ben gecelik söylemiştim 2 tane atlet göndermişler şok oldum görünce eşimede boş karton gelmişti aracı için söylediği birşeydi sandalet söylemiştim resimdeki ile alakası yoktu paramı zor geri almıştım🤦🏽♀️
durununannitoskosu Esoz1110 Güvenilir mağazalardan sipariş vermek gerekiyor o yüzden ben özellikle insta üzerinden hiç bişey almıyorum
Emine_elis Esoz1110 kızıma bandana sipariş verdim 3 ay gelmedi sürekli aradım msj attm en son geldi yoksa yicjlerdi onu 😂😀 şikayet edecğm fln demiştimm sürekli
Esoz1110 seizetheday trendyoldan ama mağaza isimlerini hatırlamıyorum da sanırım gecelikler miorreden
_Goktugunannesi__ Emine_elis ayy bu ablamın başına da geldi ama hala göndermediler instagram üzerinden oğluna 2 tane ayakkabı almıştı belki 5 6 ay oldu hala ses yok mesajlara dönüş yapmıyorlar gitti parası öyle
pinkooo_02 Esoz1110 Trendyol hepsiburada gibi sitelerden sipariş verin insta üzerindenmi.sipariş verdiniz
_Goktugunannesi__ Esoz1110 birgün mesaj geldi siparişiniz yola çıktı diye dedim Allah Allah ben bişey almadım ki bedavadan tripot gelmişti
ikiprensannesi53_ Esoz1110 trendyol genelde yamuk yapmaz ama bilmiyorum ki 😆 trendyol siparişlerim bölümüne gir sayfa adlarını görürwün ki zaten
seizetheday Esoz1110 yaa sürekli oradan alışveriş yapıyorum ama henüz denk gelmedik böyle bir şeye sadece Bi eksik parçamız geldi hemen halledildi geçmiş olsun bence yorumları dikkate alın ben de beğenip araştırıyorum yorumları tek tek inceliyorum yorum yoksa ya da azsa almıyorum
gencmom_ Esoz1110 bende 2018 de trendyoldan sade güzel bi elbise almıştım nişanım için bi geldi gecelik gibi hahahah aldım makası elime kestim 😂 sonra gittim kabarık bi elbise aldım 😂
Emine_elis Esoz1110 evinworlbaby hiç cvp gelmedi msj bakma yok fln sonra durunun bandanalrı sayfasını paylaştılar oraya msj attm o sayfa bni dolandrdı sizde ortak msnz sizde mi dolandrcısnz fln die meğer aynı kadınmş 😂 işte yanlışlık olmştr öyle telafz etmeyin dedi bnde ürünümü gönderin yada para iadesi yapın yoksa şikayet edcm dedm 1 haftaya geldi😂
bircanmom Esoz1110 iade ettim geri firmaya :) civilden de bez poşet söylemiştim bir tane onu da 2 tane gönderdiler:)
Esoz1110 seizetheday Allahtan hepsinde paramı aldım geri yorumları okudum ama sanırım yanlışlık oldu yinede alışverişimi hep trendyoldan yapıyorum 😊
Esoz1110 durununannitoskosu aldım hepsinden paramı Allahtan sıkıntı yaşamadım yine Trendyol‘dan devam ediyorum alışverişime acaba başına komik bir durum gelen oldumu diye merak ettimde o yüzden açtım postu 😊
gencmom_ Esoz1110 iade kabul etmiyordu site şuan baktım trendyoldan kalkmış o site zaten paket üstünde yazıyordu 😂 yani bi kaç kişiye sordum giyermisiniz diye yok dediler saten desem değil değişik bi kumaşı vardı