Nur159 Merhaba kızlar bebeğim 14 aylık.Ben alıştırma bardağı kullandım hep.(Avent aliıştırma bardağı)Biberon hiç kullanmadık.(Emziriyorum.)Pipetli bardak mı kullanmam gerekiyor şimdi?Yoksa artık bardak mı? Tesekkur ederim şimdiden:)