2 aylık bebeğim meme emmediği için aldım ama emmediği için süt gelmedi . Bu sebepten kullanamadım yepyeni duruyor 5500 tl ye aldım (yurtdışından )ben 4500 tl te satıyorum sadece kutusunu attım satacağımı düşünmedim en başlarda 40 ml kadar süt getirebilmişti ama şu an full mama yiyoruz o yüzdem satıyorum .Piyasanın en iyisi Philips avent Scf398 modeli (scf395 modelinin bir gelişmişi görüntü olarak biterdir ) Yurtdışında olan bir modeli