Kızlar günaydın 10 aylık bebeğim var emziriyorum gribi atlatıyorum diğer belirtilerim ilaç olmadan geçti sayılır ama öksürüğüm devam ediyo ve ciğerden gelen kuvvetli bi öksürük doktora gitsem ilaçta kullanamayacağım tavsiye edebileceğiniz bişey var mı acaba ?