Biz de 4 bucuk aylığız. Bizim 3.aydan beri geceleri saat başı uyanmalarımız devam ediyor. En iyi ihtimalle 2 saat uyuyor. Akşam 8-9 gibi yatıyor, 11 ya da 12 de uyanıyor. Derken sonra sabaha kadar saat başı durduk yere uyanıyoruz. İnanılmaz yoruldum. Başından beri uyuyan bir cocuk değildi ama en azından geceleri daha iyiydik, gündüz uyumuyoduk. Doktoruma sordum, uyanmasının nedeni seni istemesi dedi. Kokunu istiyor dedi. Bir de yatmadan bir kaşık rezene ver dedi bana. Ben dün gece denedim rezeneyi. Ama işe yaramadı