Ulumila Merhaba benim bebeğim 2 ayına giriyor meme yi reddetti doğduğu günden beri ne yapsam memeyi tutturamadım . Mama ile besleniyor . Kilo alımı sağlığı gayet iyi . Sizinde böyle bir durumunuz var mı ? Bu ilerde sorun olur mu ? Birde aptamil kullanıyorum
yoncaburak Ulumila benım bebegım de erken doğdu emme refleksi hiç yoktu bi süre yenıdogan da serumla beslendı hatta ne yapsam meme almadi orda da mecbur mama verdıler bende öyle devam etmek zorunda kaldım şu sorun oluyor benım fikrim anne sütü alamayınca bagırsak florası oluşmuyor daha gazlı kabız vs bu tarz sorunlar yaşadım ben suan 6 aylıyız
Sjksksk Ulumila şuan 5 aylık aynı sizin durumunuzdaydım bende aynı şekilde mama veriyorum ama Aptamil aşırı şekerli olduğu için bebeğimi ozamanlar rahatsız etmişti gaz problemi . Şuan bir sıkıntı yok ama 5 aylık 2. Hastalığı . Anne sütünün yerini gerçekten hiçbirisi tutmuyor 🥺 cok üzülüyorum.
Eailesi4 Ulumila Aptamil temiz içerikli değil tavsiyem başka mama tercih etmeniz mama yla büyüyen bir sürü bebek var içerisinde destekleyici protein ve vitaminler oluyor korkmayın ama temiz içerikli tercih edin
hellbutterfly Ulumila canım ben de ilk günden beri mamayla besliyorum bebeğimi aptamil prosyneo kullanıyoruz doktorumuz anne sütüne en yakın o demişti
yoncaburak Ulumila 40 I çıkınca başlamıştı bizim 3 kadar sürdü sonra büyüdükçe haraketleri artıkça daha rahat çıkarmaya başladı gazını
Ulumila Eailesi4 içeriğinde bir çok vitamin vs var bebeğin gelişimi de iyi . Hangi konuda temiz içerikli olmadığını düşündünüz siz öneriniz var mı ?