O1Anne Kızlar göz altlarımın kararmasından çok şikayetçiym kurtulma istiyorum artık bu derrtten bana kullanıp memnun kaldığınız göz altı kremi yada serum tavsiye edebilirmisiniz💜🤍
cevriyeee O1Anne göz altlarına en iyi gelen Işık dolgusu onun dışındaki kremlerin hiç bir faydası yok doğal olarak geçirmek istersenizde en iyi gelen şey uyku ve çok makyaj yapmamak makyaj yapınca silince rimelle vs çok tahriş oluyor morarıyor
Mlk026 O1Anne genetik mi yoksa yorgunluktan mı eğer genetikse ışık dolgu işe yarıyor değilse yorgunluktansa kiehlsin avokadolu göz kremi biraz pahalı ama mükemmel.
Ogulluana O1Anne yerine göre değişir araştırmak lazım ben Antalya’da seansı 350 ye yaptırdım İzmir’de 900 dediler
parisbebek90 O1Anne dermoten göz çevresi kremi kullanıyorum ben Canlı duruyor ve kırışıklara da biraz fayda etti
Ertugrulnannesiii O1Anne elbette ki bir kaç ayda bir genişletmek gerek. Yenileyince her defasında daha uzun süreli kalıyor.