rumeysa_2323 Kızım 11aylık 1haftadır ortamızda uyuyor beşiğine koyunca uyanıyor ortamızda uyuyor sadece ne yapmam lazım tekrar yerinde uyuması için yardım edin
Suldavulcu Gunduzleri besiginde yatirin en son kendini besikte hatırlatarak uyansin bu cok onemli bi detay . Yavas yavas zaten kendisi 1 hafta 10 gunde geceleride beşikte uyur. Ben oyle alistirdim suan rahatim cok şükür
Baharr_06 rumeysa_2323 evet bizim güzel bir uyku düzenimiz vardı akşam 20.00 deyince uyurdu sabah 7.30 8 de uyanirdi ama pes peşe dişleri patlamaya başladı ondan sonra ipin ucunu kacirdik
Baharr_06 Denilene göre odasını ayırmaya başlamak lazımmis aşamalı şekilde fakat biz beşikte bile yatmıyoruz gece emmesini kesmeyi düşünüyorum belki desteksiz uyur kalkmaz
Yarenhanim Baharr_06 bizde öyleyiz bu ara.. uzun süre beraber yattıysanız alıştığından oluyor. bazende huzursuz uyuyorlar Rüya görüyorlar o yüzden hep kokunu istiyorlar. Anlarsınız zaten. Beşiğin e koyunca hemen üstünüzde ki tişörtü çıkarın koyun yanına ellerine. Hem sıcak hem kokunuz la00 uyur belki
rumeysa_2323 Baharr_06 doğru odasında uyutmak lazım da bn uyutamam deprem bölgesinde yaşıyorum fay hattının en sıkışık olduğu yerde her an herşey olabilir