1 yaşında şikayetçi değilim evet onlar istemedi biz onları istedik dünyaya getirmeyi falan amaaaaaaa
Dün 6 dan beri ayaktayim bu saate kadar bana da el insaf yaaaaa😑uykusuzluktan ve yeme bozukluğundan kilo bile aldım
Banyo yapmak lüks geliyor bazen ev dağınık yemek işi var e bebeğimin yemeğini yapmak var
Eve arada yardımcı akşamda bunlar benim bünyeme çok ağır geliyo özellikle uykusuzlukkkkk
Eşim bir de kalkmış ikinci çocuk diyor az önce
Verdim eline yastığı yorganı gönderdim salona ikinci çocukmuş
BENDEN UZAK ALLAHA YAKIN OLSUN İKİNCİ ÇOCUK