Selam kızlar bebeğim 4 aylık oldu.doğduğundan beri sütüm hep azdı.formül mama destekli gittik.2aylıkken sütüm kesildi mama veriyorum sürekli.hep az az sık sık yerdi ama sanırım 4 ay sendromuyla birlikte gece sabaha kadar 2 saatte bir mama istiyor.90 cc içip uyuyor.ama hiç şaşmıyor.gece deliksiz 4-5 saat uyurdu bu ara ne oldu bilmiyorum.kurulmuş saat gibi 2 saatte bir uyanıp mama istemesi beni bitirdi artık.gün içinde de uyumuyor 4.ay atağı yüzünden.normalde 200 cc tek seferde içip 3-4 saat durması gerekirken,2 saatte bir 90cc içiyor.bu düzeni nasıl değiştirebilirim tavsiye verebilecek olan varmı ? Yada başına gelen?