Kızlar selam. Bilenler vardır gece bu kadar sık kalkmasından muzdariptim. emzirdiğim halde doktor gece uyuyabilmem adına bebeğime mama verebileceğimi söyledi daha uzun uyusun o esnada dinleneyim diye. Bu akşam uyumadan verdim 9a doğru uyudu etti. Saat 00.30 da kalktı tekrar mama verdim uyuttum hemen uyudu ama resmen 1 saat sonra uyandı. Yani mama bir işe yaramadı. Aç değil demekki neden uyanıyo anlamıyorum ağlamıyo da biyeride ağrımıyo demekki? Napcam bilmiyorum sorun ne anlamıyorum yarın ilk iş doktoru arıycam ve son zamanlarda normalden farklı geceleri çiş kaka taşıyo gece kaka yapmazdı demin bi baktım kaka yapmış taşmış yatağa gecmis e değisirken de uykusu acılıyo napcam bilmiyorum cok ciddi cıkmazdayım ben