Asgari ücret 20 olsa bile yakında ekmege vereceğimiz fiyat 50 tl oluca. Asgari ücrete zam demek herşeye gelecek olan zam demek bence. Yani bu benim düşüncem. Doğalgaz elektrik kira bu fiyatlar asgari ücretin artışına bakıyor resmen. Ama şöyle ki asgari ücretle geçinen bir aile bu parayla da geçinemez diye düşünüyorum