Ya hastalıktan bıktım artık. Kızım Eylül ayından beri hasta ya nezle ya sinüzit grip bronşit. Ben de bu sefer hastayım, öksürükten uyuyamıyor. Elitimin çocuğu anaokuluna başladı ve kızım sürekli hasta . Kızım yüzü kaşık kadar kaldı. Çok yıprandı çocuk. Ben zaten zombi gibiyim. Kaç aydır doğru düzgün uyumadım. Ne yapacağım ya ? Ne ? Tek başıma bakıyorum çocuğuma . Ölüyorum artık yorgunluktan..