Ben almamak için çok direnmiştim ama eşimin ısrarıyla aldık. İyi ki almışız. Fırında bile yemek yapsam sonra ısıtacağım zaman onu kullanıyorum. Aşırı pratik ve birçok yemeği yapabiliyorsun. Çok hızlı ısıtıyor ve pişiriyor her şeyi. Hem ikide bir başına gitmene gerek de kalmıyor süresi var sonuçta. Evde yapılan yemeklere bağlıdır tabiki ama ben kendi ev düzenime göre kesinlikle öneriyorum. Çok pahalı bir şey de almadık. Bime gelen büyük boyunu aldım çok ekonomik oldu