Tugcesgn Kızlar bugun işe basladım bebegım bıberon istemiyor süt sağıp bıraktım trendyoldan lansinoh 240 ml cam bıberon aldım ama ucu yavaş orta hızlı seceneklerı varmıs trendyolda yoktu acaba trendyoldan alan varmı hangı ucla gelıyor
Melekkamer Tugcesgn canım ben aldım 2 hafta önce 240 ml cam biberon lansinoh orta akışlı geliyor. Trendyoldan aldım
Tugcesgn Melekkamer tamam orta akıslı ilk deneme için uygun o saman tekrar başlık almama sımdılık gerek yoktur heralde 3 ayı doldurduk zaten seçenek yoktu emın olamadım bende trendyolda
Tugcesgn Melekkamer teşekkür ederım bende suan işe geri döndüm ilk defa bıraktım kendı bıberonunu almıyormuş 3 saat oldu emelı daha eve donmemede 3 saat var ınsallah lansınohu alır ya aklım evde 🤦🏽♀️