123ismet Merhabalar Dört ay önce doğum yaptım ve adet olmadım daha hiç normal mi acaba bu kadar gecikmesi ?
Melekylmzz 123ismet benim kızım 8 aylık olacak neredeyse bende olamadım henüz 1 yıla kadar normal kabul ediliyor emziren annelerde durum uzayabiliyor
gulten01 Melekylmzz merhabalar bende 4 ay oldu doğum yapalı 40 ımdan sonra düzenli olarak regl oldum acaba benimkisi normal mı ki