semra45 Kızlar 2 ay oldu sezeryan olalı ama korse fln kullanmadım ama kullanmak istiyorum göbek ve basenlerim cok rahatsız edıyo gitmeyen 20 kilom var tayt korse almak istiyorum aranızda kullanan ve memnun kalan oldumu
damlabahar Doğumdan çıkar çıkmaz ertesi gün kullandım o korseyi takana kadar boşuna acı çekmişim dedim dünyalar benim oldu doğum yapalı 2 ay oldu hala takıyorum alışkanlık oldu 😄