Annesininbalkizi Merhaba bebeğim 3 buçuk aylık. Doğduğu günden beri en fazla 5dk emiyor. Ama sık emzirdim.kilo alımı iyi. Şuan hala az emiyor. Duyuyorum yarm saat 1 saat emenleri. Sıkıntı bende mi 🙄🙄🙄😣
Harnky Annesininbalkizi bizde 4 aylık olcaz 1 hafta sonra bizimde en fazla 5 dakka emmiyor doyup doymadığını anlamıyorum bile