Hanımlar iyi geceler uzun olacak kusura bakmayın. 1 buçuk yaşında kızım var doğduğundan beri uyku sorunumuz zaten hep oldu kolik bi bebekti tabiri caizse bildiğiniz zorla uyuturduk bebekken bile hiç emerek uyumadı. Şuan deliksiz uyuması gereken yaşta ve hiç deliksiz uyumadı her uyutmaya çalıştığımda ağlar yatmak istemez ve yeni yeni taktik geliştiriyorum her seferinde bi gün ninni bi gün şarkı ayakta uyut kucakta uyut derken tüm çarelerim tükendi şimdilerde de gece uyanıyor ve asla uyumuyor deli gibi uykusu var gözleri bayılıyor ama yataktan çıkıp oyun oynamak istiyor istediğini yapsanda ağlıyor yapmasan da kendini yerden yere vuruyor gerçek anlamda duvar parke vs o anda ne varsa sinirli şekilde kafasını vuruyor. Gün içinde de asla oturan duran bi çocuk değil sürekli oyun oynarız gezeriz tek durduğu an tv ye bakarken ona da tvnin önünde ayakta bakıyor asla oturmak yok yemek bile ayakta yiyor kaç tane doktora gittik huyu bu diyorlar bi rahatsızlığı yok diyorlar kafayı yemek üzereyim 36 haftalıkta hamileyim her gece onunla beraber ağlıyorum sinirden istemsizce bazen sesimi yükseltiyorum kötü anne gibi hissediyorum çok yorulmuş durumdayım 1 aya kardeşi de olacak o zaman ne olacak hiç bilmiyorum bana akıl verin ne yapayım hangi branş doktora götüreyim veya sakinleştirebilecek herhangi bi bildiğiniz var mı