Kızlar hepinize merhaba. 9 günlük taze bir anneyim. 2. Bebeğim bu arada. Bebişim solunum sıkıntısından kuvezde malesef :( süt sagip götürüyorum arada birde emziriyorum. Bimden kefir almıştım bu çilekli olanlardan dün bir bardak içtim hatta benimle birlikte 4 yaşındaki oğlumda bir bardak içti. Tadında hiç bir degisiklik yoktu. Ama bugün gördüm ki tarihi geçmiş 2 gün geçmiş. Bebeğim için sürekli süt sagip buzluğa atıyorum hastaneden istendikce de götürüyorum. Dün oğlumda bende hiç birşey hissetmedik mide bulantısı vs olmadı yani. Sizce dünün ve bugünün sütlerini çöpe mi atayım napayım bilemedim. Çok var kıyamıyorum da bir yandan da korkuyorum bebeğime dokunur diye nolur akıl verin 🙏