Kızlar bebeğim 6 aylık olacak 5 gün sonra. Hiç beni emmedi hep mama ile beslendi. Ben kızıma 0-6ay için olan 1 numara kullanıyorum. 2 numara mamanın üstünde de 6-12 yazıyor 😂 sorum şu;
ben kızıma 1 numarayı mı 2 numarayı mı vereceğim? 6 ayı dolduran anneler destek 😂🥰