Kızlar selam. Hamile değilim, test yaptım 2 tane negatif çıktı. Fakat ara ara aynı bir bebeğin hareketi gibi rahim kısmımda hareket hissediyorum. Acaba kendimi çok mu dinliyorum diye düşündüm ama hayır vallahi ara ara bişey hareket ediyor. Yahu ne olabilir. Yaşayanınız var mı. Ne yapmam gerek böyle bi durumda. Araştırıyorum da ama bir yandan yaşayan var mı aranızda sormak istedim. 😳