23 ünde ateşlendi 1,5 günde ateşini düşürdük sonra hafif öksürüğü var 2-3 gün için ökaürl şurubu vermiiti doktor, ayın 27 ainse dün 2. Ay aşılarını olduk, kızımın hastalığı ile aşı ağır olur mu hastalık geçti tek ökaürüğü kaldı bide dün aşı olsupu gün iMirden istanbula evimiE geldik yol yorfunluğu hala kucağımda uyuyor bu saat olsu hiç bi titwrw koyamıyorum yatağı eedlğ gastıpı koltuk saswcw kucağımda uyuyor