Merhaba kızlar 11 aydagız eve 11 aya girer girmez uykusuzluk huysuzluktan bitmek üzereyken zaten doğduğundan beri gündüz uykusu bilmezdik şimdi yaklaşık 2 haftadir gece uykusuda haram uyusa bile her yarım saatte bir uyanıp eti kopmuş gibi çığlıkla agliyo sakinleştirir uyutuyorum tekrar sabahı bu şekilde ediyoruz bugün artık okadar çok agladiki ağlamaktan kustu yedigi mamayida bu ayında bizimle aynı olan varmı biyeri agiriyo desem agirmiyo cunku çok zorladiginda çok az dolven veriyorum biyeri agiriyodur diye bakıyorum yine aynı kıvranıp duruyo kendi kendini uyandiriyo