Kızlar oğlum küçüklüğnden beri aküllü araba istiyor şuan 5.5 yaşında kardeşide var önceden maddi durumdan dolayı alamadik birkaç aydır bu ayı bekliyorduk köşeye biraz biraz kattık dedik alalım ikiside biner oğlumda çok heves etti sonra eşim baya baktı bir ilan sayfasından birtane buldu arabaya göre fiyatı çok iyiydi esim mesaj attı kadındı güya Allah bilir de bana mesaj attı numaranızı verin daha tedayli görüşelim diye neyse resim falan attı video attı herşey gayet normal profil resmi polis resmi adam güven verdi sonra biraz indirim yaptı bende eşime bir yandan almayalım diyorum bu ay sıkışırız diyorum eşimde çocuk üzülmesin heves etti alalım dedi tamam dedim adam sürekli arıyor alacak mısınız almayacaksaniz mesaj atanlar var falan esimde bir daha bu fiyata bulamayiz dedi adam dedi kargo sormusum işte çok söyledi benim hanım bir uygulamadan bahsetti 2.el satış sayfalarndan biri oradan daha uyguna gelir dedi tamam dedik adam link attı iban yaziyordu anlamıyoruz bizde ibani aldım parayı atarken soyad yazmadığım için para gitmemiş adam aradı işte para gelmemis diye esim gondermedin mi dedi düzelt tekrardan at dedi ben linke tekrar baktığımda arabanın fiyatı gene düşmüştü adama mesaj attım işgillendim ben ama eşim dinlemedi beni çocuk yazık dedi adama sordum esim yapmış dedi dalgın bu aralar dedi neyse bizde o parayı gönderdik hayrlı olsun falan dedi ama ben hep supheledim bugün kargo mesajı falan gelmeyince eşime dedim bence biz dolandırıldık linke baktım arabanın fiyatı biraz daha düşmüş adam profilini kaldırmış bizi engellemiş ulasabilecegimiz hicbirsey yok şikayet edelim diyorum esim yanaşmıyor k.bakmayin uzun oldu sizde dikkat edin